لاغری و تناسب اندام،امروزه بدلیل سلامتی و تندرستی و هم بدلیل زیبایی مورد توجه طیف وسیعی از مردم در تمام دنیا قرار دارد و ما در کلینیک آرا در شیراز با روشهای علمی و متدهای روز دنیا به شما کمک میکنیم تا لاغری خود را باز بدست آورید.

لاغری
کلینیک آرا

این روزها بدلیل داشتن عادت های غذایی نامطلوب و زندگی فست فودی و کمی تحرک و ورزش در زندگی ، چاقی گریبانگیر همه افراد جامعه شده است. چاقی ، علاوه بر از بین بردن زیبایی و حس اعتماد به نفس در انسان ، خود عامل بیماریهای زیادی از جمله کمردرد ، پا درد و دیگر بیماریهای قلبی و عروقی است. امروزه متخصصین و پزشکان لاغری برای حل مشکل چاقی و عدم تناسب اندام ، راهکارهای نو و به روزی را پدید آورده اند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک میکنند.

کلینیک آرا

روشهای لاغری

امروزه روشهای نوین و جالبی وجود دارد تا افراد ، به تناسب اندام برسند، چیز هایی که حتی به ذهن بشر در گذشته ، خطور هم نمی کرد امروزه به شیوه های پزشکی تبدیل شده که به افراد کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشند.

علاوه بر راه های کلاسیک و معمول مانند ورزش و رژیم های غذایی مختلف ،این روزها افراد برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی نیز می سپارند و هزینه ها و مشکلات آن را به جان می خرند.

بسیاری از افراد پس از امتحان شیوه های متداول لاغری مانند ورزش و رژیم و نگرفتن نتایج لازم از آنها ، به سمت روشهای لاغری در کلینیک میروند

متدهای بسیاری برای لاغری و تناسب اندام توسط متخصصین امر ابداع شده اند. برخی از شیوه ها که تنوع و گوناگونی بسیاری نیز دارند، چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و به نوعی با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام می رسند.

دستگاه های لاغری عملکردی به این شکل دارند و امروزه انواع گوناگونی از آنها در کلینیک های تخصصی زبیایی و تناسب اندام یافت می شوند. متخصصین این امر با سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد.

لاغری
کلینیک آرا

دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن ، با استفاده از تکنیکی مشابه با تکنیک سونوگرافی یعنی با استفاده از امواج اولتراسوند موجب در هم شکستن سلول های چربی به وسیله مولکول های آب می شود.

در واقع برخورد امواج اولتراسوند با مولكول های آب سبب تشکیل و فوران حباب های ریز در آب می شود که به این فرایند کویتیشن گفته می شود.بنابراین دستگاه لاغری موضعی کویتیشن به وسیله امواج اولتراسوند سبب تشكيل حباب های ريز در اطراف سلول هاي چربی و لرزش و فوران درون آن ها خواهد شد.

با شکسته شدن پیوند میان سلول های چربی ،این سلول ها دچار از هم گسستگی شده و چربی درون سلولی و آب درون سلولی حاصله از طریق سیستم لنفاوی و ادرار از بدن دفع می گردد.

این دستگاه موجب تبدیل چربی درون سلولی (تری گلیسیرید) به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد،می شود و با ورود گلیسرول به درون خون صرف سوخت و ساز می شود.

اگر بدنبال لاغری موضعی در کلینیک تخصصی آرا هستید با شماره ۰۹۱۷۶۰۰۶۰۲۰ جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

کلینیک آرا

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن برای چه قسمت هایی مناسب است؟

زانوهای داخلی
سینه مرد
بالای بازو
باسن
پهلوها
شکم

لاغری
کلینیک آرا

مزایای استفاده از کویتیشن

لاغری

۱ – درمان با این دستگاه دارای نتایج دائمی و ماندگار می باشد.
۲ – روشی کاملا ایمن برای از بین بردن سلول های چربی بدون داشتن عوارض ناشی از جراحی های زیبایی لاغری می باشد.
۳ – به دليل قدرت بالای اين تكنيک کاهش سایز در هر جلسه کاملا چشمگیر خواهد بود.
۴ – روشی بدون درد

کلینیک آرا

 

آیا کویتیشن موثر است؟

اولترا کویتیشن برای کاهش چربی و با هدف اصلاح ظاهر بدن انجام می شود. به این ترتیب این روش موثر خواهد بود. اما اگر به دنبال کاهش وزن هستید ، این روش مناسب نیست. شواهدی وجود ندارد که روش لیزری نیز برای کاهش وزن موثر باشد. در حقیقت این دستگاه تنها در رفع چاقی موضعی موثر است و در راستای کاهش وزن تاثیری ندارد.

 

تعداد جلسات درمان با دستگاه کویتیشن

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز با استفاده از تکنیک کویتیشن هفته ای یک الی دو جلسه می باشد که با توجه به سن ،جنس،مقاومت بافت چربی و…میزان جلسات بین ۸ تا ۲۰ جلسه افزایش می یابد.در هر جلسه کاهش سایزی بین نیم تا یک و نیم سانت را تجربه خواهید نمود. 

کلینیک آرا

روش رادیو فراکانسی (RF) در کلینیک لاغری

دستگاه لاغری موضعی رادیوفرکانسی با گرم نمودن سلول های چربی سبب شکسته شدن بافت همبند و آزادسازی اسیدهای چرب و انتقال آن ها به سیستم لنفاوی می شود.از طریق همین فرایند بافت های چربی کوچک تر شده و سایز اندام هایی از بدن که دچار چاقی موضعی می باشند مانند شکم ، پهلو ، ران ، بازو ، سینه ، غبغب و … کاهش می یابد.

علاوه بر لاغری با این دستگاه به علت انقباض وارد شده به پوست ،پوست سفت تر شده و با افزایش میزان ساخت کلاژن در پوست به راحتی شاهد جوان سازی پوست نیز خواهیم بود .

عوارض جانبی درمان و لاغری با دستگاه RF

قرمز شدن پوست
ورم محدود
حساسیت بیش از حد نواحی تحت درمان
ایجاد فرورفتگی در پوست

نکته در مورد دستگاه RF

این دستگاه برای سفت کردن شکم بسیار مناسب است مخصوصا زمانی که با کویتیشن کار شود. افرادی که شکم آویزون و شل دارند می توانند از این دستگاه استفاده کنند

کلینیک آرا
لاغری
کلینیک آرا

روش مزوتراپی در کلینیک لاغری

مزوتراپی از یک محلول که معمولا ترکیبی از عصاره های گیاهی، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی، و همچنین مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین است تشکیل شده است.  اکثر متخصصان مزوتراپی فرمول خاص خود را دارند. این محلول معمولا به مقدار کمی تزریق می شود. به نظر می رسد این عمل برای کمک به تنظیم لنف و گردش خون و همچنین تجزیه چربی های رسوب کرده از جمله سلولیت می باشد.

معمولا مزوتراپی برای خلاص شدن از چربی های سلولیت و چربی های رسوب کرده زیر پوست استفاده می شود اما گاهی اوقات برای جوان سازی پوست در ناحیه دست ،گردن و دیگر مناطق بدن نیز استفاده می شود. در بعضی موارد ، مزوتراپی برای درمان ریزش مو و کاهش وزن استفاده می شود.
ایده استفاده مزوتراپی برای کاهش وزن این است که محلول تزریقی چربی های رسوب کرده را حل می کند. 

مزوتراپی اساسا یک درمان زیبایی غیرقابل کنترل است که پزشکان می توانند بدون هیچ گونه آموزش رسمی و در هر محیطی بجز کلینیک انجام دهند.
نبود استاندارد خاصی برای فرمول مزوتراپی که در زیر پوست تزریق می شود نیز خطرات جدی سلامتی را برای بیماران ایجاد می کند، زیرا پزشکان بی تجربه می توانند ترکیب خود را تولید کنند. ميزوتراپی می تواند عوارض خفيف تا شديد از جمله بثورات ، لکه ها ، ناهنجاری های پوستی و حتی عفونت ها را ايجاد کند.

هشدار

احتمال دارد طیف گسترده ای از اثرات نامطلوب را از مزوتراپی تجربه کنید. علاوه بر خطرات عفونت ها، بثورات و جوش ها، همچنین تغییر رنگ پوست، زخم و تکه های زیر پوست نیز ممکن است ایجاد شود.

ممکن است پس از مزوتراپی درد، آمبولیسم و رنگدانه دائمی یا زخم داشته باشید. در برخی موارد، مزوتراپی به طور بالقوه می تواند خطرناک باشد.

پیام پزشک

مزوتراپی به تنهایی توانایی برای لاغری موضعی ندارد و بهتر است به همراه سایر روش ها مانند کرایولیپولیز و کویتیشن و شاک ویو و ….. استفاده شود. برای سلولیت خارج از ران و قسمت های سفت پهلو مناسب است.

لاغری
کلینیک آرا

روش کرایولیپولیز در کلینیک لاغری

در روش کرایولیپولیز سلول‌های چربی طوری سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها شکسته و دفع کند. در این روش رسوبات چربی‌های ناخواسته به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته می‌شوند تا بهبود کنترل شده فرم بدن امکان‌پذیر شود.

قرارگیری در معرض دماهای پایین باعث می‌شود که بافت چربی زیر جلدی، بدون آسیب رسیدن به بافت‌های اطراف، نابود شود. کرایولیپولیز یک جایگزین غیرجراحی برای عمل جراحی لیپوساکشن است.

روش عملکرد و انجام کرایولیپولیز

با روش کرایولیپولیز (یا کول‌اسکالپتینگ) سلو‌ل‌های چربی شناسایی شده و تا دماهایی که باعث مرگ آن‌ها می‌شود سرد می‌گردند.از آنجا که لیپید موجود در سلول‌های چربی در دمایی بالاتر از آب موجود در انواع سلول‌های دیگر بلوری (منجمد) می‌شود، هیچ آسیبی به عصب‌ها یا بافت‌های دیگر وارد نمی‌شود.

بعد از درمان، سلول‌های چربی وارد یک زنجیره مرگ آپوپتیک شده و به تدریجی طی چند هفته یا چند ماه توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌شوند.ضخامت لایه چربی به طور چشمگیری کم می‌شود.کاهش ضخامت لایه چربی در ناحیه مورد هدف قرار گرفته باعث بهبود ظاهر پهلو‌ها می‌شود.

برای انجام درمان، یک کنداکتور مخصوص روی منطقه مورد نظر بدن قرار داده می‌شود و بافت زیر جلدی با استفاده از تکنولوژی مکش بالا آورده می‌شود، و پس از آن بافت چربی با تکنولوژی سرمادهی انتخاب شده سرد می‌شود. با استفاده از سرمادهی سریع بافت زیر جلدی تخریب می‌گردد.

سلول‌های چربی موجود در بافت زیر جلدی حاوی مقادیر زیادی از اسیدهای چرب اشباع هستند و به همین دلیل سرما راحت‌تر بر روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

با استفاده از این تکنیک جدید می‌توان نقطه های چربی کوچک موجود در نواحی به خصوصی از شکم، پاها و پهلو‌ها را نیز مورد هدف قرار داد. پس از درمان، متابولیسم طبیعی بدن سلول‌های چربی تخریب شده را به تدریج از طریق کلیه‌ها و کبد دفع می‌کند. اولین نتایج درمان بعد از ۴ تا ۶ هفته قابل مشاهده خواهد بود.

از آنجا که سلول‌های چربی به تدریج از بدن خارج می‌شوند، پوست بدن خود را با فرم جدید اندام‌هایی که لاغرتر شده‌اند تطبیق داده و شل نمی‌شود. مزیت بزرگ لاغری با کرایولیپولیز این است که سلول‌های چربی بدون هرگونه آسیبی به پوست یا سایر اندام‌ها یا بافت‌های اطراف حذف می‌شوند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان

پس از انجام یک مشاوره پذیرش رایگان، ابتدا مشخص خواهیم کرد که این تکنیک برای مراجعه کننده مناسب هست یا نه، و پس از آن روش درمان توضیح داده شده و برنامه درمانی تهیه می‌شود.

تعداد جلسات درمانی به حجم منطقه مورد نظر بستگی دارد. به طور متوسط، برای گرفتن بهترین نتیجه به ۳ تا ۵ جلسه درمان نیاز خواهید داشت. تنها پس از یک جلسه درمان حدود ۲۰% از سلول‌های چربی حذف می‌شوند. هر جلسه درمان با ۶ هفته فاصله از جلسه قبلی انجام می‌شود.

افراد مناسب برای استفاده از این روش

کرایولیپولیز با هدف کمک به کاهش وزن انجام نمی‌شود، بلکه هدف آن بهبود فرم بدن و حذف رسوبات چربی موضعی است. بنابراین، این روش برای درمان اضافه وزن مناسب نیست. کرایولیپولیزر دقیقاً برای کسانی مفید است که با وجود انجام تمرینات شدید جسمانی نمی‌توانند از دست چربی‌هایی مانند چربی‌های پهلو خلاص شوند.

 اگر با وجود گرفتن رژیم و انجام تمرینات ورزشی، در چنین قسمت‌هایی از بدنتان تغییری صورت نمی‌گیرد، کرایولیپولیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در طول یک دوره می‌توان ۳ تا ۵ سانتی‌متر از چربی‌ها را به طور دائم حذف کرد.

بنابراین ، برای کسانی که با وجود داشتن یک سبک زندگی سالم، نقاطی از چربی دارند که می‌خواهند از دستشان خلاص شوند، این روش یک گزینه درمانی سریع، بدون درد و نسبتاً ساده خواهد بود. البته افرادی که از طریق رژیم گرفتن در حال کاهش وزن هستند نیز می‌توانند از کرایولیپولیز برای شکستن راحت‌تر چربی‌های اضافی استفاده کنند.

به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که برای کم کردن وزن به انجام تمرینات ورزشی و یک رژیم غذایی سالم نیاز دارید، چرا که کرایولیپولیز به کوچک کردن نواحی به اصطلاح مشکل‌دار بدنتان کمک می‌کند.

مزایا

در یک زمان می‌توان چند ناحیه از بدن را درمان کرد
می‌توانید دقیقاً همان ناحیه مورد نظرتان را لاغر کنید
یک دوره درمان شامل ۳ تا ۵ جلسه است
مؤثر بودن آن ثابت شده است
کیفیت پوست را بهبود می‌دهد
۴ تا ۶ هفته پس از اولین جلسه درمان نتایج قابل توجهی به دست می‌آید
درمان به این روش کاملاً بدون درد است
بعد از درمان به مرخصی از کار یا استراحت نیاز نیست
این درمان از خارج از بدن انجام شده و غیرتهاجمی است
می‌توانید با نتایجی سریع به روشی سالم لاغر شوید
سلول‌های چربی به روشی طبیعی توسط بدن دفع می‌شوند
درمان به این روش ایمن و بدون احتمال هرگونه عوارض کرایولیپولیز ناخوشایند است
نتیجه کار اندامی جذاب و خوش فرم است
جایگزینی برای لیپوساکشن است
می‌توان پس از درمان با لیپوساکشن نیز از آن استفاده کرد

عوارض

عوارض احتمالی این روش ناچیز و بی‌خطر هستند. ممکن است بعد از درمان قرمزی موضعی، کبودی و کمی بی‌حسی گذرا در پوست وجود داشته باشد. با گذشت زمان این عوارض به طور طبیعی از بین می‌روند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لاغری موضعی در کلینیک تخصصی آرا با شماره ۰۹۱۷۶۰۰۶۰۲۰ جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

لاغری