ریزش مو
کلینیک آرا

ریزش مو و جلوگیری از آن

ریزش مو در همه جای دنیا حتی کشورهایی که از نظر پزشکی فوق پیشرفته هستند، شایع است. حدود ۸۵ درصد مردان تا قبل از رسیدن به سن ۵۰ سالگی دچار ریزش مو یا طاسی می شوند. متخصصین ما در کلینیک آرا ، به شما راههایی را توصیه میکنند که ریزش موی شما را کم میکند. 

بعضی از این توصیه ها عبارتند از : 

کلینیک آرا

رسیدگی بیش از حد به موها

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند موهای فر و حالت‌دار داشته باشند. اما فر کردن موها با روش‌های حرارتی، آسیب جدی به آنها وارد می‌کند و یکی از مهمترین دلایل ریزش موهای سر می باشد. 

استفاده از اتوی مو، بیگودی، سشوار و دیگر وسایل حرارتی فرم دهنده موها باعث آسیب جدی به فولیکول های مو می شود.

برای جلوگیری از آسیب جدی به موهای خود، از استفاده بیش از حد از این وسایل خصوصا بدون وسایل محافظتی اجتناب کنید.

کلینیک آرا

مراقبت از موها در زمان ریزش مو

یکی از مهمترین راه های جلوگیری از ریزش موهای سر،مراقبت اصولی و مناسب از مو است.

اگر سؤالی دارید که کدام نوع محصولات و روش های مراقبت برای موهای شما مناسب است، از پزشک متخصص پوست و مو خود بپرسید. این شغل آن هاست که موهای شما را ببینند و چگونگی مراقبت از آن ها را به شما بیاموزند

ریزش مو
کلینیک آرا

تغذیه مناسب در زمان ریزش مو

ریزش مو

غذا سوخت طبیعی بدن ماست. پس طبیعی است که عامل مهمی در رشد موها هم باشد.آهن یک ماده معدنی ضروری که رشد موهای سر، سلامتی و طول رشد آن ها را تحت تاثیر خود می گذارد. 

مرغ و ماهی و سبزیجات منابع سرشاری از آهن را دارا می باشند.پس با مصرف اصولی خوردن غذا طبق برنامه ریزی مناسب میتوانیم کمک زیادی به حل این مسئله کنیم.

کلینیک آرا

مراجعه به موقع به پزشک متخصص پوست و مو

ریزش موی سر بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در یک روز عادی است، اما اگر تعداد ریزش حالت غیرعادی به خود گرفت بهتر است هرچه سریعتر به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. 

یکی از دلایل ریزش غیر عادی موی سر می تواند استرس باشد، اما به دلیل اینکه شاید عامل پزشکی دیگری دخیل باشد، بهتر است از درمان سرخود و بدون تجربه خودداری کرده و با یک پزشک متخصص مشورت کنید. 

اگر ریزش موی شما به دلیل پزشکی باشد، می تواند راه های درمانی متفاوتی داشته باشد که یکی از این راه ها کاشت مو به روش Micro Fit می تواند باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان ، با شماره موبایل ۰۹۱۷۶۰۰۶۰۲۰ با متخصصین ما در کلینیک آرا در تماس باشید

ریزش مو
ریزش مو